laatste dagen taipei en sydney! - Reisverslag uit Potts Point, Australië van Cista Rombout - WaarBenJij.nu laatste dagen taipei en sydney! - Reisverslag uit Potts Point, Australië van Cista Rombout - WaarBenJij.nu

laatste dagen taipei en sydney!

Blijf op de hoogte en volg Cista

01 Januari 1970 | Australië, Potts Point

29-08
Nu 2e dag in Sydney! Laatste dagen in taipei waren super leuk:) Leuke avonden tot laat in de dorm: samen muziek luisteren, ukelele spelen en zingen (ik niet haha!). We zijn op de laatste dag van m'n vrienden naar de Starbucks in tower 101 gegaan, een soort trucje om gratis naar boven te kunnen! Daarna dumplings en chillen in de dorm.
De volgende dag brachten we een deel van de vrienden naar het station omdat die naar huis gingen, nadat we een ukulele voor me hebben gehaald bij een Taiwanese muziekwinkel:)
27 aug: M'n laatste dag; naar maokong gegaan (berg in Taiwan), maar helaas was de gondola dicht dus ben ik met David met de bus naar boven gegaan. Supermooi uitzicht, en een theeceremonie gedaan op een terrasje. Daarna terug naar het hostel om mn spullen te halen... Maar toen was David genomineerd voor de ice Bucket challenge! Dus eerst even een bak ijswater over hem heen gooien om vervolgens met de bus naar het vliegveld te gaan..

28 aug: aankomst in Sydney! Helaas was het heel koud (vergeleken met taipei) en waren er in m'n dorm nog niet zo veel leuke mensen.. Maar gelukkig was er die avond een soort kroegentocht, dus dat was wel gezellig! Mensen ontmoet met wie ik een korte roadtrip ga doen en een meisje waarmee ik volgende week naar brisbane ga reizen (waar het weer veeeel beter is!)
Vandaag vooral uitgerust en pannenkoeken gebakken met m'n Nederlandse vriendin. Ik was wel in shock toen ik de supermarkt in liep.. Het is hier zooo duur!
Dalijk ga ik met Lonne naar een cafeetje waar een vriendin van haar werkt in een leuk deel van de stad! Morgen naar de opera house

  • 29 Augustus 2014 - 20:41

    Anne-Lou:

    Superleuk om te lezen, dat je zo veel mensen leert kennen en dat het zo gezellig is als je dingen onderneemt! Theeceremonie, mmm klinkt goed. Slim plan wel om meteen door te reizen naar warmer oorden, hier wordt het volgende week gelukkig ook iets beter. Verder blijf ik gewoon vrolijk door solliciteren, ook leuk .... Geniet er van en slaap lekker, x mama

  • 30 Augustus 2014 - 01:08

    Oma:

    Dat je in 1 week al zoveel beleeft is amper te vatten. Geniet er maar van. Geweldig dat je allemaal mensen ontmoet die ook op reis zijn en met wie je dingen kunt ondernemen. Liefs, oma

  • 03 September 2014 - 20:54

    Nard:

    Geniet van Sydney! Ik zat 10 jaar geleden in een hostel in Glebe en dat was echt hélemaal ok! Ik lees wel weer hoe je verder gaat.

  • 03 September 2014 - 23:07

    Linda:

    Cis, wat cool allemaal. Ik neem nog maar een krentenbol! Waar laat je die Ukelele in hemelsnaam? Over pannenkoeken heeft Sophie als ze weer bovenkomt ook een goed verhaal....Veel plezier verder! Liefs Linda

  • 04 September 2014 - 13:38

    Annelore:

    Wat leuk, wat leuk allemaal, een jaar op pad! Ik ben heel benieuwd naar je avonturen, Taipei, geweldig! Groeten, Annelore

  • 08 September 2014 - 22:33

    Heleen:

    Lieve Cista, wat ben jij een spannend buurwijfie zeg. Geweldig die verhalen. Blijven genieten en lekker veel mee maken. Wacht op het volgende verslag. XXX Heleen

  • 16 September 2014 - 11:42

    Ben & Geesje :

    G'day Cista, howareyougoing, mate? Footloose and fancy-free and lapping it all up? Brissie is een prima plek, bijna net zo leuk als Sydney vind je niet? We volgen je op de voet! Liefs, Ben & Geesje

  • 19 September 2014 - 12:25

    Cista Rombout:

    Bedankt voor alle leuke reacties! Altijd fijn om te lezen :)
    Ben en Geesje; ik kan echt niet wachten tot ik in brisbane /de gold coast ben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Potts Point

Cista

Hoi allemaal! Ik ben Cista, 18 jaar oud en ga 8 maanden backpacken in Australie, Thailand en Nieuw-Zeeland. Ik hoop dat je het leuk vindt om mijn blog te lezen :) xx cis

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 4429

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 01 April 2015

Tussenjaar!

Landen bezocht: