Dag voor vertrek - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Cista Rombout - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Cista Rombout - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Cista

20 Augustus 2014 | Nederland, Hilversum

Hi allemaal!
Morgenmiddag vertrek ik dan eindelijk, eerst een weekje naar Taipei en dan door naar Sydney. Helaas ben ik niet zo iemand die een week voor vertrek alles al heeft ingepakt en klaarstaat, dus is er nu een grote chaos in de woonkamer met overal kleding, belangrijke papieren en eten.. en natuurlijk heel veel zogenaamd handige dingetjes, die ik op het laatste moment in mn backpack ga gooien. Eerlijk gezegd besef ik nog niet helemaal dat ik morgen weg ga, maar toch ben ik een beetje zenuwachtig... maar ik heb er vooral heeel veel zin in!
Volgende bericht komt uit Taipei :)
xxx cis

• 21 Augustus 2014 - 16:33

Anne-Lou Langendijk:

Superstoer, hartstikke spannend en wat eindeloos fantastisch wat je gaat doen en beleven. Zo leuk dat we mee kunnen lezen. Ik ben heel trots op je! x mama

• 22 Augustus 2014 - 21:41

Els Langendijk:

Geweldige start. Fantastisch om zo de wereld en de mensen te leren kennen! Geniet ervan. Liefs, oma